top100

100 Blog Indonesia Terbaik

COMMENTZONE

^_^


Logo Blogger Indonesia
^_^ KEEP SMILE iN MY BLOG... | PEACE |

WITA

change fonts this blog

search


  • Web
  • Blog Anda
  • Rabu, 29 Desember 2010

    kau yg berubah

    penat rasanya kakiku terbenam dalam langkah
    meninggalkan jejak cairan kasih yg tertinggal di persada sukma
    aku bukan lagi tempat mu merayu..aku bukan lagi..kamar tidurmu
    aku hanya sesosok ruang kosong yg usang yg kau tinggalkan

    bahumu bukan lagi tempatku bersedu..pundakmu bukan lagi 
    ladangku.memburu rindu..aku terkapar ditengah malam yg kelam
    meniti cerita usang yg hampir pudar
    wahai angin malam pancarkanlah pesona mu
    bermadahlah kepadaku...di sepanjang..lengok tarian hidup ku

    takan ada cinta...seindah yg aku yg aku punya
    takan ada setia ...setinggi yg aku ada..
    hulurkan tangan itu padaku ..biarkubasahi dg airmata rinduku
    rebahkan pundak mu..didepan ku..biar ku tebarkan..harum cintaku
    -KKIPP-

    0 komentar: